Najpierw wymiana przerywacza który jest jednym elementem wraz z przyciskiem świateł awaryjnych. Nic to nie dało poza tym że teraz skrzeczał nowy przerywacz.
Kolejnym krokiem była naprawa przełącznika kierunków. Po kolei:
1) odłączyć akumulator
2) odkręcić poduszkę powietrzną kierowcy. Dostęp od tyłu kierownicy- dwie śruby torx 30
3)odpiąć tasiemkę i przewód łączący poduszkę i odłożyć daleko od rąk wszelakich szkodników kładąc na "tej ładniejszej stronie"
4) wymontować wszelakie plastiki z obudowy kolumny kierowniczej
Widok na przełączniki po zdjęciu kierownicy i plastików.
5) odkręcić przełączniki po wypięciu wcześniejszym owych wtyczek do nich podpiętych
(prawe gniazdo jest do kierunków)
6)teraz wyciągamy przełączniki i je rozkręcamy
przełącznik kierunkowskazów po zdjęciu pokrywy Po zdjęciu tego co jest na poprzednim zdjęciu widzimy coś takiego. Uwaga na sprężynę która wyskoczy gdy puścimy to co jest przyciśnięte palcem.
Teraz wyciągamy to co jest przyciśnięte palcem i naciągamy obie sprężynki które są pod tym przełącznikiem. teraz hebelki naciskają już na ścieżki płytki drukowanej i kierunki działają jak dawniej.
Pozdrawiam |
Super poradnik, wszystko działa jak dawniej, dzięki
OdpowiedzUsuńWitam.
OdpowiedzUsuńBardzo dobrze opisane, wczoraj rozebrałem manetkę.
Ja dodatkowo zrobiłem otwór w manetce 2,5 mm zakleiłem klejem na gorąco. Otwór jest w miejscu gdzie należy( powinno) czyścić płytkę kontakt-spray.
Pozdrawiam i Dzięki za poradnik
Po tej naprawie nie działa mi na światłach podświetlenie licznika a na zapłonie działa licznik kilometrów. Co mogło się stać nie tak?
OdpowiedzUsuń