czwartek, 9 grudnia 2010

Wymiana konserwacja podwozia Seicento

Przed nadejściem zimy w 2009/2010 postanowiłem zakonserwować podwozie w moim Sejku. Po podniesieniu autka i postawieniu go na bloczkach betonowych odkręciłem tylne koła, zdemontowałem przewody hamulcowe a następnie odkręciłem tylna belkę. Po zdemontowaniu wszystkiego co przeszkadzało zawiozłem belkę do piaskowania.

Podwozie samochodu po zdemontowaniu tylnej belki jesień 2009r. Butelka podłożona pod cieknący przewód hamulcowy.

Tylna belka po wypiaskowaniu już w trakcie malowania. Piaskowanie to chyba najlepsza metoda oczyszczania. Szczotki druciane i papier ścierny są beznadziejne w porównaniu z piaskowaniem i dużo droższe jeśli zależy nam na jakości wykonanej pracy.
 
Pomalowane tylne wahacze. Wszystko pomalowałem farbą czerwoną tlenkową. Na to nałożyłem BITEX.


Prace wykonane był na jesieni 2009 ale kontrola w 2010 przed zimą wykazała że obrana metoda zdała egzamin. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mała szopka z płyt OSB bez cięcia

Poniżej przedstawiam opis szopy, którą wybudowałem na potrzeby zaplecza na czas budowy.  Projektując ją założyłem, że ze względu na...